1 Üldist

1.1 E-tellimiskeskkonna tingimused (edaspidi Tingimused) käsitlevad AS-i Eesti Posti (edaspidi POST) Interneti tellimiskeskkonna (edaspidi Omniva e-pood) kasutamise tingimusi. Kui Omniva e-poodi kasutada sooviv isik (edaspidi Tellija) registreerib end Omniva e-poes kasutajaks või kasutab Omniva e-poodi, siis tähendab see, et ta nõustub Tingimustega ja kohustub neid täitma.

1.2 POSTi andmed: AS Eesti Post, Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post info@omniva.ee, klienditeeninduse  telefon 661 6616. 

2 Tellija õigused, vastutus ja kohustused

2.1 Tellijal on õigus kasutada Omniva e-poodi kooskõlas Tingimustega ja kehtivate õigusaktidega, sh esitada Omniva e-poe kaudu Tellimusi, saada infot, esitada päringuid jmt.

2.2 Tellijal on õigus esitada Omniva e-poe kasutamist puudutavaid pretensioone POSTi klienditeeninduskeskusesse (tel 661 6616, E-R 9-20*, L 9-15 (*v.a riiklikel pühadel), info@omniva.ee).

2.3 Tellija vastutab Omniva e-poes sisestatud Tellimuste ja päringute andmete õigsuse eest.

2.4 Tellija kohustub kasutama Omniva e-poodi üksnes seadusele ja heale tavale vastavatel eesmärkidel.

2.5 Tellija vastutab täielikult Tingimuste, seaduse või hea tava vastasest Omniva e-poe kasutamisest POSTile, teistele Tellijatele või kolmandatele isikutele tekkinud kahjude eest.

3 POSTi õigused, vastutus ja kohustused

3.1 POST vastab Tellija pöördumistele mitte hiljem kui 10 (kümne) tööpäeva jooksul.

3.2 POST kohustub mitte edastama Tellija andmeid kolmandatele isikutele.

3.3 POST jätab endale õiguse edastada Tellijat puudutavaid andmeid juhul, kui see edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks või isikule, kellel on selleks seaduslik õigus.

3.4 POST ei vastuta Tellija poolt Omniva e-poodi sisestatud andmete õigsuse eest.

3.5 POST ei vastuta mistahes tehniliste probleemide tõttu Omniva e-poe kasutamise võimatuse tõttu Tellijale tekkida võiva kahju eest, sh tellitud Toodete hilisema kättetoimetamise eest. Toodete kättetoimetamisega hilinemisel enam kui 30 päeva, teatab POST sellest Tellijale ühe Tellija poolt Postile edastatud sidekanali kaudu.

3.6 POSTil on õigus tellimus tühistada, kas osaliselt või täies ulatuses ja jätta tellitud tooted kättetoimetamata juhul kui Omniva e-poes on vea tõttu toote hind kuvatud valesti või on toode laost otsa saanud. POST teavitab sellest Tellijat esimesel võimalusel ja tagastab tasutud raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

4 Tellimine Omniva e-poes

4.1 Tellija lisab soovitud tooted ostukorvi, täidab kohustuslikud infoväljad ja valib sobiva toodete tarneviisi.

4.2 Tellimuste esitamiseks on kohustuslikud Tellija kontaktandmed, milleks füüsilise isiku puhul on: eesnimi, perekonnanimi, mobiiltelefoni number ja e-posti aadress ning tarne aadress;  juriidilise isiku puhul: organisatsiooni nimetus, registrikood, juriidiline aadress, mobiiltelefoni number ja e-posti aadress. Juhul kui juriidiline isik on käibemaksukohuslane, sellisel juhul ka käibemaksukohustuslase registreerimise number (KMKR nr).

4.3 Juhul kui Tellimuse saaja ja Tellija on erinevad isikud, peab Tellija mõlema kohta esitama punktis 4.2 nimetatud andmed.

4.4 Tellija Tellimus loetakse esitatuks selle Tellija poolse kinnitamisega Omniva e-poes, millega ta nõustub Tingimustega.

4.5 POST kinnitab Tellija iga Tellimuse vastuvõtmist Omniva e-poes. Tellimuse vastuvõtmine on infoks tellimuse aktsepteerimise kohta, kuid ei tähenda Tellimuse kohest täitmist.

4.6 POST alustab Tellimuse täitmist pärast Tellimussumma täies mahus POSTi arvele laekumist, millisest hetkest alates loetakse Tellimus jõustunuks. 

4.7 Tellimuse täitmise, st toodete Eestis asuvatele saajale kättetoimetamise aeg on mitte rohkem kui 4 tööpäeva alates Tellimuse jõustumisest juhul kui tarneaeg ei ole eraldi välja toodud. Kui Tellimuse täitmine 4 tööpäevaga ei ole võimalik, teavitatakse sellest Tellijat tema poolt Tellimuse esitamisel teatatud sidevahenditele. Oma disainiga toodetele lisandub 1 tööpäev.

4.8 Tellimussumma on Tellijal võimalik tasuda Omniva e-poes Tellimuse vormistamisel. Tasumiseks on võimalikud järgnevad makselahendused: Eesti pankade pangalingid (Swedbank, SEB pank, Nordea pank, Danske pank ja LHV pank), krediitkaart (VISA, Mastercard, Maestro) ning arve alusel tasumine.

4.9 Kõik hinnad on Omniva e-poes eurodes ja koos maksudega. 

5. Tarneviisid ja kohaletoimetamise tasud

5.1 Tellija valib Tellimuse kättetoimetamise viisiks kas Kiri, Pakk, Pakiautomaat või Kuller. Kättetoimetamise teenuseid osutatakse vastavalt POSTi vastava teenuse tüüptingimustele, mis on kättesaadavad POSTi kodulehel www.omniva.ee, võttes arvesse Tingimustes sätestatud erisusi. 

5.2 Kohaletoimetamistasude hinnakirja aluseks on kirjateenuste hinnakiri, pakiteenuste hinnakiri, pakiautomaadi teenuse hinnakiri, kullerteenuse hinnakiri ning väärtsaadetiste vastuvõtutingimused sihtriigis.

5.3 Numismaatika toodetele lisandub ostukorvis kaalu põhine käsitlustasu 1 g/0,004 €, kuid mitte vähem kui 1,50 € ostukorvi kohta. Teistele toodetele lisanduv käsitlustasu on kuvatud toote juures.

5.4 Numismaatika tooteid sisaldav tellimus toimetatakse kohale väärtsaadetisena ning tellimuse edastamise tasule lisandub kindlustusmaks vastavalt ostukorvi summale. Kindlustusmaksu suurused  tarneviisi järgi on: Eesti sisene kiri 1 %, pakk 0,5 %, pakiautomaat 1 %, kuller 1 %., rahvusvaheline kiri 10 %, pakk 5 %, pakiautomaat Läti ja Leedu 1 %, kuller Läti ja Leedu 1 % ning ülejäänud kuller 5 % ostukorvi summast. 

5.5 Kohaletoimetamise tasude selgitus:

Kiri - kohaletoimetamise tasud vastavad universaalse postiteenuse hinnakirjas olevalele riigisiseste ja rahvusvaheliste tähitud maksikirja hindadele.

Pakk – kohaletoimetamise tasud Eestis vastavad Pakk väljastuspunkti teenuse hinnakirjale ja rahvusvahelise tähitud standardpaki teenuse hinnakirjale.

Pakiautomaat – kohaletoimetamise tasud Eesti pakiautomaat 3,28 €, Läti pakiautomaat 5,14 € ja Leedu pakiautomaat 5,84 €.

Kuller – kohaletoimetamise tasud on vastavalt kaalule ja sihtriigile: Eesti kaaluvahemik 0-3 kg tasu 4,04 € ja kaaluvahemik 3-10 kg tasu 4,68 €, Läti 6,77 € kaaluvahemik 0-1 kg ja 8,30 € kaaluvahemik 1-3 kg, Leedu 7,49 €  kaaluvahemik 0-1 kg ja 9,71 € kaaluvahemik 1-3 kg. Järgmistel sihtriikidel on tasud kaaluvahemikus 0-3 kg: Austria 13,80 €, Belgia 13,92 €, Bulgaaria 12,12 €, Hispaania 17,88 €, Holland 14,16 €, Horvaatia 14,16 €, Iirimaa 16,56 €, Island 21,96 €, Itaalia 17,52 €, Kreeka 18,96 €, Küpros 15,48 €, Luksemburg 13,44 €, Malta 16,80 €, Norra 17,64 €, Poola 14,04 €, Portugal 15,72 €, Prantsusmaa 19,32 €, Rootsi 15,12 €, Rumeenia 13,92 €, Saksamaa 13,20 €, Slovakkia 13,92 €, Sloveenia 14,88 €, Soome 14,40 €, Suurbritannia 16,68 €, Šveits 16,56 €, Taani 13,20 €, Tšehhi 13,92 €, Ungari 13,80 €. 

6. Filateeliatoodete püsitellimus

6.1 Registreeritud Tellija saab Omniva e-poes vormistada filateeliatoodete püsitellimuse.

6.2 Püsitellimuse vormistamisel täidab Tellija tellimusvormi, millel märgib soovitud filateeliatooted, tellimuse alguskuupäeva ja valib ettemaksusumma.

6.3 Püsitellimus jõustub peale tellimussumma laekumist POSTi pangakontole.

6.4 Vastavalt Tellija poolt püsitellimuse esitamisel määratud tingimustele ja valikutele, edastatakse saajale perioodiliselt Tellija poolt soovitud filateeliatooteid. Tellija tasub filateeliatoodete eest vastavalt POSTi esitatud arvele, millel kajastatud summa tasaarvestab POST Tellija ettemaksukontole kantud summaga. Püsitellimus lõpeb ettemaksusumma lõppemisega, kui Tellija ei ole lisanud oma kasutajakontole täiendavat ettemaksusummat.

6.5 Püsitellimuse lõpetamiseks saab Tellija saata POSTile Tingimuste punktis 1.2 nimetatud aadressil püsitellimuse ülesütlemise teate, milles märgib, millisest kuupäevast ta enam filateeliatooteid ei soovi.

7 Tagastamine 

7.1 Füüsilisest isikust tellijal on õigus tellitud tooted tagastada 14 päeva jooksul alates toodete kättesaamisest ning tellimussumma tagasi saada. Käsitlustasu summat ei tagastata, v.a juhul kui Tellija on tooted tagastanud POSTi poolt ebakorrektselt täidetud tellimuse tõttu.

7.2 Juriidilisest isikust saajal on õigus tooted tagastada 7 päeva jooksul alates toodete kättesaamisest ning tellimussumma tagasi saada, juhul kui Post on Tellimuse täitnud ebakorrektselt, st üle antud tooted ei vasta tellitud toodetele koguse, kvaliteedi või sortimendi poolest.

7.3 Toodete tagastamiseks esitab Tellija POSTile avalduse, mille näidise leiab siit ning milles on toodud Tellija punktis 4.2 nimetatud kontaktandmed, Tellimuse kirjeldus, tellimussumma tasumise andmed (tasumise kuupäev, summa, pank) ning tagastatavad tooted. Võimalusel palume Saajal märkida ka tagastuse põhjus. Avalduse saab esitada e-postiga info@omniva.ee. Tagastatavad tooted edastab Tellija aadressil Eesti Post Postmark, Pallasti 28, 10001 Tallinn.

7.4 Toodete tagastamise kulud kannab Tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule.

7.5 POSTil on õigus keelduda toodete tagasivõtmisest ja raha tagastamisest, kui tagastatav toode on kahjustatud.

7.6. Punktis 7 sätestatud tagastamist ei kohaldata oma disainiga, st Minu Mark ja Minu Poskaart toodetele. 

8. Oma disainiga toodete, Minu Mark ja Minu Postkaart, täiendavad tellimistingimused

8.1 Minu Mark on individuaalselt kujundatav postmark. Trükiga kaetavale tühjale väljale kantakse Tellijalt saadud digitaalselt edastatud pilt (edaspidi: Pilt).

8.2 Minu Margi üldmõõtmed on 43,00 x34,00 mm, pildi suurus: 30,00 x 30,00 mm, poogna suurus: A4, poognal 20 marki

8.3 Minu Marke saab tellida poognate kaupa, tellimuse väikseim kogus on 1 poo¬gen ja iga Minu Margi poogna kohta saab kasu¬ta¬da ainult üht pildimotiivi. Soovides mitme pildimotiiviga Minu Marke, tuleb vormistada mitu tellimust.

8.4 Minu Margile lisatava foto nõutavad andmed: andmeformaat: jpg, maksimumsuurus: 3 MB, minimaalne pikselite arv: 472x472.

8.5 Minu Margi tellimiskeskkonnas nähtav värviseadistus ja trükitud Minu Mark võivad erineda tulenevalt erisustest kuvarite ja teiste margi emissioonil (Minu Margi alustrükil) ja personaliseerimisel (Tellija poolt lisatava pildi margile lisamisel) kasutatavast värviseadistusest. 

8.6 Minu Marki ei vahetata teise väärtusega postmarkide vastu.

8.7 Minu Margi autoriõigused kuuluvad Postile ja Tellijal ei ole õigust marki reprodutseerida ja kopeerida ilma Posti eelneva kirjaliku nõusolekuta. 

8.8 Minu Margil olevad väikesed värvierinevused pildiga võrreldes ning pildi positsioneerimise väikesed erinevused trükiga kaetaval tühjal väljal ei loeta vigadeks ja Tellijal ei ole õigust nõuda margi asendamist. 

8.9 Juhul kui Tellija annab Omniva e-poes tellimuse koostamisel Postile nõusoleku tema Minu Margi kujundamisel aluseks olevate fotode kasutamiseks, on Postil õigus kasutada neid tasuta mis tahes vormis Minu Margi teenuse ja filateelia reklaamimiseks määramata aja jooksul.

8.10 Minu Postkaart on individuaalselt kujundatav postkaart mõõtudega 148,00 x 105,00 mm millele trükitakse Tellijalt saadud digitaalselt edastatud pilt (edaspidi: Pilt).

8.11 Minu Postkaardile lisatava foto nõutavad andmed: andmeformaat: jpg, maksimumsuurus: 3 MB, minimaalne pikselite arv: 472x472

8.12 Minu Postkaardi tellimiskeskkonnas nähtav värviseadistus ja trükitud Minu Postkaart võivad erineda tulenevalt erisustest kuvarite ja personaliseerimisel (Tellija poolt lisatava pildi postkaardile lisamisel) kasutatavast värviseadistusest. 

8.13 Oma disainiga toote Tellimuse esitamisel kohustub Tellija arvestama Tingimustes nimetatud fotole esitatud nõuetega, vastasel korral ei ole võimalik Postil Tellimust täita. 

8.14 Tellimuse esitamisega kinnitab Tellija, et tal on õigus fotol olevat kujutist töödelda, paljundada ja levitada; ta ei riku kaubamärgi-, autori- vms õigusi; tal on olemas kõigi fotol kujutatud inimeste (või nende vanemate või eestkostjate) nõusolek nendest tehtud fotot reprodutseerida.

8.15 Post kontrollib pärast tellimuse vastuvõtmist selle vastavust käesolevatele Tingimustele, sh kvaliteedile ning headele kommetele. Tellimuse nimetatud reeglitele mittevastavuse korral võib Post keelduda Tellimuse täitmisest ning teavitab sellest 3 tööpäeva jooksul e-kirja teel. Post jätab endale Oma disainiga toote valmistamisel pildimotiivide aktsep¬tee¬ri¬ma¬ta jätmise õiguse ilma seda igal üksikjuhul põhjendamata. 

8.16 Postil on õigus keelduda foto reprodutseerimisest, kui ilmneb mõni allpool loetletud asjaolu: Tellijal puuduvad punktis 8.15 nimetatud õigused; foto või sellel kujutatud sõnad kahjustavad või võivad kahjustada kolmandate isikute mainet; fotol on kujutatud alasti inimesi; foto või sellel kujutatud sõnad on sündsusetud, ebaesteetilised või on vastuolus heade kommetega; foto või sellel kujutatud sõnad propageerivad kindlaid usulisi veendumusi või võivad haavata kolmandate isikute usulisi veendumusi; foto või sellel kujutatud sõnad võivad olla vaenu õhutavad või mõnele sotsiaalsele, etnilisele, rassilisele või muule grupile solvav; foto või sellel kujutatud sõnad on oma olemuselt poliitilised või seostatavad mõne poliitilise eesmärgi või kampaaniaga; foto või sellel kujutatud sõnad on mõnel muul põhjusel Postile vastuvõetamatud. 

8.17 Juhul kui Post keeldub Tellimuse täitmisest, tagastab Post esimesel võimalusel Tellijale tema poolt teostatud ettemakse. Post jätab endale õiguse maha arvestada Posti poolt Tellimuse käsitlemiseks tehtavad põhjendatud kulud.

8.18 Omniva e-poes kasutajaks registreerunu saab esitatud telli¬muste staatuse infot ning juba tema poolt kujundatud ning varem tellitud Oma disainiga tooteid juurde tellida. Samuti on registreerunud kasutajal võimalus tema kujundatud, kuid vormistamata Oma disainiga toote tellimused säilitada kuni 1 kuu ning tellimus selle aja jooksul kinnitada ning seejärel tasuda.

8.19 Oma disainiga toodetel olevate muude kvaliteedile mittevastavuse tunnuste olemasolul on Tellijal õigus nõuda kvaliteedile mittevastavate toodete asendamist uutega, kuid selle tingimuseks on mittekvaliteetsete toodete Postile tagastamine ja Posti kinnitus kvaliteedile mittevastavuse kohta ehk Tellija nõude põhjendatus.

9 Vastutus

9.1 Tellija kohustub hüvitama Postile kõik kulutused ja kahjud, mida Post kannab selle tõttu, et Tellija saadetud ja Posti poolt reprodutseeritud foto kahjustab Posti mainet, ükskõik millise kolmanda isiku mainet, rikub ükskõik millisel moel kolmandate isikute autoriõigusi, eraelu puutu¬matust või muid õigusi või on vastuolus Eesti Vabariigi õigusaktidega. 

9.2 Post ei vastuta kliendipoolse Oma disainiga toote kasutamise eest, mis on vastuolus heade kommete ja Eesti Vabariigi õigusaktidega. 

9.3  Fotode reprodutseerimine sõltub nende kvaliteedist ja trükiprotsessist, seega ei pruugi lõpptulemus sellest sõltuvalt olla alati täpne ja veatu ning Post selle eest ei vastuta.

10 Lõppsätted 

10.1 Käesolevaid Tingimusi puudutavad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Tellijal on võimalik oma õiguste kaitseks pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või kohtusse Eesti Vabariigi seadustega ettenähtud korras.

Saage meie värskeimaid uudiseid ja eripakkumisi

Soovin edaspidi saada Omnivalt turunduslikke pakkumisi (soodustused, kampaaniad, mängud) ja uudiseid. Andmete töötlemise põhimõtetega saate tutvuda SIIN: https://www.omniva.ee/meie/ettevottest/andmekaitse

Menüü

Seaded